11/06/2012

Leikattuja hiuksia, kylmyyttä ja nelosia.

IMG_5247 tfjy IMG_5265 IMG_5234 IMG_5269 E: Koeviikko lähenee loppuaan ja oon jokseenki pettyny mun koulunkäyntiin. Ensimmäinen jakso vaikutti lupaavalta, mutta tän jakson aikana oon saanu jo kaks 4. Yhteiskuntaopista sekä matikasta. Odotan innolla tänään tehdyn enkunkokeen tulosta, sillä seki meni kyllä niin pahasti pieleen, että en tiiä pitäskö siinä vaihees itkee vai nauraa jos senki kokeen etusivulla komeilee nelonen. Huomisiin historianki kokeisiin täytyis pikkuhiljaa alkaa lueskella eikä vaa paeta todellisuutta olemalla koneella, mitä tälläkin hetkellä teen; lukemisen pakenemista. Uusinnat siis kutsuu AINAKIN yhsta ja matikasta... Keskeytin fysiikan 2kurssin hieman ennen koeviikon alkua, ihan sen takia että aavistelin jo ettei se todellakaan olis läpi menny, koska olin jo muutenki tippunu ajat sitte koko fysiikasta kärryiltä. Mun pitkän fysiikan opiskelu tais loppuu sit siihe. Saatan ehkä käydä ton kakkoskurssin uusiks, tai sit en. Aika näyttää. Toissapäivänä leikkasin hiukset lyhyemmiks ja tasapitkiksi. Lähinnä sen takia että latvoissa oli niin jumalattomasti kakshaarasia. Nyt hiukset on ihanan pehmeet ja terveen näköiset, halleluuuuuja. Ei varmaan tosin oo kauaa.. :-D Mutta joo, koulujuttujen ja muunki shaiban takia oon eläny täydellises ahdistukses ja laiskuudes viimeaikoina. Vitsillä käyny muutamaan otteeseen mielessä että vois lopettaa lukion sikseen ja alkaa elämään spurguelämää Seinäjoen hooodzeilla! Eh. Tätä hirveetä päivää piristi oma iskä, joka toi uuden kännykän, jes! Oon jo pitkään toivonu kyseistä kännykkää, ja vihdoin se onki sitte täysin oma. Tätä kylmää muuten syksyä lämmittää mukillinen teetä, joten haen sitä ja alan lueskeleen historiaa, vaikkei kyllä mitenkään jaksais. -Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! :-)


Emma
16
Canon EOS 1100D

Sanna
15
Nikon D3100