1/09/2013

Like a child, with no troubles in mind, yough and wild

DSC_0743 DSC_0005 DSC_0001 DSC_1021 DSC_1012 DSC_00051 S: Tän blogin nimen vois kyllä mun postaustahdin takia vaihtaa etanapostiks tai jotain... Oon varmaan päivitelly ennen lomaa viimmeks. Mutta nyt oon päättäny ryhdistäytyä oikeesti ja sen myös teen! Loma oli tylsä ja sain lahjaks kivoja juttuja, mm. uuden puhelimen johon oon aivan inlööv ja uskon et aika moni sen on huomannukki. Söin aivan liikaa jouluruokaa ja suklaata mut onneks joulu on vaa kerran vuodessa :D Uus vuosi alkoi surkeesti mutta nyt on asiat jo onneks iha eri mallilla. Treenitki alkoi uudessa joukkueessa, Supremessa, ja saatiin lisää vuoroja ja tähtäimessä olis ehkä suunnata keväällä may madnesseihin tän porukan kans. Oon ostanu paljon uusia vaatteita joista aattelin koota jonkin näköstä postausta täs joku päivä. Lisäks aateltiin Emman kans uudistaa tätä tylsää ulkoasua jossain vaiheessa, kattoo ny saadaanko mitää aikaseks :) Mutta nyt läksyjen pariin!

Ja ainiin! Meitä voi seurailla instagrammissa ja meidät löytää nimimerkeillä sannnasofia & emmachatarina :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! :-)


Emma
16
Canon EOS 1100D

Sanna
15
Nikon D3100