10/03/2012

Pienehkö esittely tähän alkuun!

E: Heipparallaa! Oon energinen ja iloinen 16vuotias typy täältä Seinäjoen suunnasta. Oon kans omistanu blogin ennen tätä, jonka kirjottelu päätty parikuukautta sitten. En oo saanu sen poistoo vielä aikaseks, joten jos kiinnostaa lueskella mun hieman vanhempia tekstejä niin kurkkaa http://emma-upsidedown.blogspot.fi/ .
Emmahan on siis mun nimi, ja tuutte tutustumaa muhun ja Sannaan paremmin tän blogin kautta, joten rohkeesti liittykää vaan blogin lukijaks vaikka tää näin alussa vasta onki!
yy Mun voimat vie tällähetkellä ehkä eniten lukio, jota käyn Seinäjoella. Aamulla täytyy herätä liian aikasin, ja iltapäivällä vasta kotiin. Sen siitä saa ku käy 30km matkan päässä koulua! Kulutan myös paljon aikaa poikakaverin sekä kavereiden kanssa. Ja tietysti koneella olo on pakollista... Heh. Mielenkiinnon kohteita on mm. vaatteet, sekä niiden teko, värit, musiikki, piirtäminen ja taide, elokuvat sekä valokuvaaminen. :-) IMG_3043 Mun perheeseen kuuluu äiti, iskä, kaks pikkuveljee, 3kisua ja koira. Seurailen blogeja niin täälä bloggerissa kuin myös tumbrlissa, jossa on siis mulla kans blogi, käykää ihmees kattoos http://emmakatariina.tumblr.com/ . Oon tarkka tyylistäni, enkä oikein osaa ottaa rennosti sen suhteen. Tyyli on kaikki kaikessa. Kiilakorot, hameet ja jakkutakit on parasta. Oon myös kova herkuttelemaan. Brunbergin suklaata on iha törkeen vaikee vastustaa! Joo eiköhän tää löpinä lopu sikseen, tässä siis musta lyhyesti. IMG_3516

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! :-)


Emma
16
Canon EOS 1100D

Sanna
15
Nikon D3100